pátek 13. července 2018

Instadiary: Welcome Summer

Uff, tento týždeň bol teda náročný! Ehm mesiac..on to bol skôr mesiac a nejaké týždne. Od kedy som nastúpila do práce tak všetky tie dni idú strašne rýchlo. Každý vie aké ťažké tie začiatky sú, ale už by bolo načase, zvyknúť si na tento bláznivý režim, no nie? Začnem tým asi najpodstatnejším. A to sú moje narodeniny! (Zbohom roky mladosti a voľnosti) Rozlúčila som sa s koncovkou násť a vitaj dsať! ♥

 


20 ružičiek ♥ Najväčšia radosť

S nástupom do práce som si uvedomila, aké dôležité pre mňa je, tráviť čas vonku. No a konečne som si uvedomila aj to, že netreba celé dni presedieť v baroch či kaviarniach s kamarátkami, ale len vziať deku, knihu a vybrať sa do prírody. Neskutočne ma to nabíja energiou, ktorú maximálne potrebujem. Takže hneď jak mám chvíľu voľného času, beriem drahého a vyrážame kamkoľvek kde je krásne, zelenô a tichô! :D :)





Všimla som si aj že trávim menej času virtuálne. Čo je neskutočne super. Vždy ma bavilo čítanie, milujem knihy, ale posledné dva, tri týždne som zaborená v nejakej knihe neustále. 

A hoci som si dopriala menší narodeninový darček odo mňa pre mňa - foťak :D Snažím sa viac fotiť, zachytávať krásu prítomného okamihu, ako sledovať nonstop čo je vo svete nové a reagovať na každé cinknutie mobilu. 
Svoj voľný čas chcem vložiť do niečoho významnejšieho ako do chatovania. Hoci, deň v posteli s notebookom, facebookom a seriálmi nieje nikdy zlý :D


Maminka ma potešila týmito krásnymi okuliarmi. No a som z nich paff! ♥


Samozrejme že som si vedomá toho, čo som tvrdila vyššie. O sedení v kaviarni s kamarátmi a tak. . :D Ale občas takéto popoludnie potrebuješ zo všetkého najviac 



Módne biblie ♥
 Najdôležitejšie v živote je sa tešiť z každého momentu, okamžiku a maličkosti. Radosť je nenahraditeľná a výnimočná. Treba ju prežívať silnejšie ♥

Prosím Vás, povedzte mi úprimne, je iný dôvod vstávať do roboty tak skoro, ako východ slnka? Ja si myslím, že nič iné za to nestojí. 

Milujem, milujem, milujem kvietky. No a slnečnice v tomto období ešte viac. Sú tak jednoduché a tak prenádherné. 


Na dnes by odo mňa stačilo. Už ma ničí únava... pfff! tento život dospeláka nestojí za veľa. Ale nie. Som rada za všetky tie maličkosti ktoré mi denne vytvárajú úsmev na tvári. Som vďačná, za všetky tie krásne okamihy ktoré som za 20 rokov prežila a teším sa, na tie ktoré sú predo mnou. Treba žiť naplno aj keď to práve nieje ideálne. Však žijeme len raz, tak nech to stojí za to :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Štítky