pátek 16. ledna 2015

Never give up!

Ahojte.
ɪɴғɪɴɪᴛʏ ♕


Od utorka navštevujem pravidelne Fitness centrum.Začala som sa zdravo stravovať a poviem vám je to môj najhorší týždeň v živote :D
(chýba mi normálne jedlo - inak to ujde) 
Ale neprestanem kým sa nedostanem tam kam chcem :))
V dnešnom príspevku by som vám chcela predať trochu motivácie a dúfam že niektoré sa pridáte ku mne a budete na sebe makať spolu so mnou . :)) 
To znamená že tento príspevok bude zameraný na fotky hlavne , a popridávam vám aj nejaké motivačne citáty ktoré vám radšej preložím,taktiež nejaké premeny ľudí ktoré by Vás mohli motivovať,, :) 
Budem veľmi rada ak mi zanecháte komentár či plánujete v tomto roku urobiť niečo pre seba,alebo ste spokojné s tým aké je vaše telo :))


Fit girl

Klamali keď povedali že to nedokážem.

Wallpaper Sport Motivation

Nesnaž sa byť perfektným.Stačí ak budeš lepší ako včera. 

Stay healthy 🙌

Keď to bolí,neprestávaj! Pokračuj Ďalej! 

💪 fitness 🍇🍉

Si silnejší než si myslíš

.

Začni tam,kde ostatní skončili.

Untitled | via Tumblr

Aj tá najdlhšia cesta začína prvým krokom.


Snažím sa makať a robiť všetko pre to, aby som mohol žiť taký život, o akom som vždy sníval.


Mierte na mesiac. Aj keď sa netrafíte, pristanete aspoň na hviezdach.

6 komentářů:

  1. Přiznám se, že já nijak necvičím, akorát si táta před týdnem koupil posilovací tyč a dal si jí mezi futra od dveří. Vždycky, když jdu pro něco (tp jídlo) do ledničky nebo tak, vyhoupnu se na tu tyč. Je to o dost lepší jak před týdnem. Udržím se na ní a zvládnu se i aspoň 2x přitáhnout. Pak jsem mamku překecala ať mi koupí cereálie, že si je budu dávat ke svačině. Už mám skoro po balíčku. Možná nejsou to nejzdravější jídlo na světě, ale pro můj dobrý pocit to stačí. :D
    A chtěla bych zhubnout břicho, ale mekáč si teda v žádném případě neodepřu a cvičit se mi taky nechce, zatím mi stačí posilování. :)
    Marky > little-me.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Heh,tak dobre máš :) Jo cereálie ,tie mi nejako extra moc neberú ..nehovorím že sú zlé,ale moc mi nechutia.A ten mekáč ach jaj staré dobré časy:D:(

    OdpovědětVymazat
  3. Super článok! :)
    http://sajafrey.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky a super článok :)
    http://adolescenters.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Štítky