sobota 19. října 2013

Dermacol Make up cover-Recenzia

Prvá vec ktorá ma zaujala na tomto make upe bolo balenie.Krabička je fakt veľmi pekná.
 Vôbec som nemala v pláne zakúpiť si tento MU.Ibaže som išla na oslavu a keďže mám pleť s akné potrebovala som fakt brutálne krycí make up.
V DM drogérií som sa opýtala predavačky že aký najviac krycí make up majú,a ukázala mi tento.
Deň predtým som našla zopár dobrých recenzií na tento mu,tak som si povedala že ho vyskušám.
A musím povedať že dievčatá ktoré tvrdili že
je super mali pravdu.
Veľa dievčat používa tento Make up ako korektor,no
ja ho nanášam na celú tvár.
A potom ho len prepúdrujem :)
Ak máte akné-čierné bodky ako ja, tak vám ten make up vôbec nebude na tvári
vyzerať ako maska.
Konzistenciu má pomerne dosť hustú,ale dása to celkom dobré rozotrieť prstami,inak na MU používam štetce.
Myslím že nim prekryjete fakt všetko :D
Cena je okolo 5,50€ čo ma dosť prekvapilo,že tak krýci make up stojí len toľko
Takže zhrnieme moje hodnotenie: 
Krytie: Silné
Výdrž: 7 hodín.
Konzistenia: Hustá
Spokojnosť- 100%
Cena: Dostupná myslím každému :))



2 komentáře:

  1. ahoj...tiež už som videla zopár recenzií o ňom a každý ho vychvaľoval....nevieš nezakryje ak kruhy, pretože ich mám strašne tmavé a nič nezaberá...

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,mne ich zakryje,no skús si dať ešte svetlý korektor:)

    OdpovědětVymazat

Štítky